Hozzávalók:
6 szelet karaj
6 ek mustár
10 dkg reszelt sajt
ételízesítő
3 tojás
liszt
prézli
1 kg krumpli
1 doboz tejföl

Nem is tudom, hol kezdjem. A husi receptje egy nagy kihívás volt számomra, mert az interneten találtam és nem volt hozzá kép. Ami gyanús :) Nehezen tudtam ugyanis elképzelni, hogy hogy ragad rá a sajt a mustárra annyira, hogy még be is lehessen panírozni – és sütés közben se folyjon szét. Szerencsére kellő lelki támogatást és fizikai segítséget kaptam az előkészületek során, így nem volt gond.

A húst kiklopfoltam és megszórtam ételízesítővel. Ezután jött a mustározás és a sajtozás. A tökéletes technikáról a személyi kuktámat kellene megkérdezni, én kívülről úgy láttam, hogy a hús egyik felét megkente mustárral és ebbe belenyomkodta a reszelt sajtot. :) Ezután jött a panírozás. Próbáltam gyorsan és óvatosan lisztezni, tojásozni, prézlizni, a húst nem forgattam, mindig a sajtos fele maradt felül. Nagy dilemma volt, hogy duplán panírozzuk-e, de végül mégsem. A panírozott husik mentek a forró olajba, és csodák csodája: a sajt sehol sem folyt ki. Szerintem nagyon finom lett!

A krumplipürét nem ragozom túl: összehangolt pucolás és kockázás után sós vízben kb. fél óra alatt megfőztük a krumplit, majd krumplinyomó hiányában kitartó kuktám kézügyességének köszönhetően egy villával és egy doboz tejföllel sikerült megalkotni a megfelelő állagú krumplipürét.

Köszi Bálint! ;)

helgu

Címkék: krumpli hús sajt ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr742272026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cookaholics 2010.09.16. 11:48:29

Ezúton jelezném - főleg Adrinak :P -, hogy egyedül is sikerült elkészítenem a husit. A mustározás-sajtozás a leírtak szerint történt: a mustárt szétkentem és belenyomkodtam a sajtot. Most csirkemellből készítettem, nagyobb szelet, több mustár, több sajt, hmmm... és most sem folyt ki a sütésnél.
Az viszont tény, hogy sokkal lassabban megy a panírozás, ha nincs, aki segítsen :(
helgu
süti beállítások módosítása