Zellerkrémleves

 2010.11.26. 22:47
Hozzávalók:
1 közepes fej zeller
2 szál répa
1 szál zöldség (fehérrépa)
1 húsleveskocka
1,5 dl tejszín
petrezselyem
vaj
bors
liszt
 
A zellerkrémleves a nagy kedvencem, mégis ez volt az első alkalom, hogy elkészítettem, anya instrukciói szerint.
A zellert, a répát és a zöldséget vékony csíkokra vágtam és vajon megpároltam, sóztam, borsoztam, petrezselymet adtam hozzá. Ezután felöntöttem vízzel, beletettem egy húsleveskockát és így főztem addig, amíg minden teljesen megpuhult. Levettem a tűzhelyről, botmixerrel összeturmixoltam, majd visszatettem forrni és az 1 kanál liszttel elkevert tejszínnel behabartam és összeforraltam.
Körülbelül egy liternyi levesem lett, de nem bántam, hogy sokszor kellett enni belőle… mert a pirított kenyérkockát is szeretem :)
 
Helgu

 

Címkék: leves zöldség ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr282475821

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cookaholics 2012.02.04. 23:11:00

újra megfőztem, de ezúttal kihagytam a tejszínt, mert anélkül is isteni íze volt, csupa vitamin :)
süti beállítások módosítása