Mákos guba

 2013.05.28. 18:27

IMG_1103.JPG Ez a recept a bizonyíték arra, hogy a legjobb barátok akkor is tudnak együtt főzni, ha majdnemhogy 200 km választja el őket. Habár imádom a gubát, már idejét sem tudom, mikor készítettem, a recept meg aztán végleg kiment a fejemből. De az internet adta lehetőségeket kihasználva Helgu kisegített, így hát íme az ő receptje az én megvalósításomban!

Hozzávalók:

6 db kifli
1,5 liter tej
8-10 ek cukor
1 cs vaníliás cukor
1 cs vaníliás pudingpor
4-5 ek darált mák

Egy liter tejet felforraltam 7-8 evőkanál cukorral és a vaníliás cukorral. A kifliket ujjnyi vastagságúra karikáztam, és egy tálba tettem. Leöntöttem a cukros tejjel, összeforgattam, majd megszórtam a mákkal, majd ezzel is összeforgattam. Közben a pudingot a tasakon leírtak szerint elkészítettem a maradék tejjel.

A gubát a pudinggal meglocsolva tálaltam.

A cukor mennyisége attól függ, ki mennyire édesszájú. Érdemes megkóstolni a tejjel leöntött kiflit, és aszerint ízesíteni a pudingot az elkészítéskor, nehogy túl csömör legyen, az kevésbé korrigálható.

Remek desszert, de egy kiadós leveshez főételnek is megteszi!

Jó étvágyat!

Adri és Helgu

Címkék: süti tej mák gyors puding ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr875330946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása