Sajtos masni

 2012.08.08. 11:53

488282_367390363333707_670456830_n.jpg Mikor még kicsi voltam, a szülinapomkor mindig rendeltünk sajtos masnit is a cukrászdában. Annyira imádtam és imádom most is, hogy egy zsákkal meg tudnék enni együltömben! Mindig azt hittem, hogy valami nagyon nagy ördöngösség elkészíteni, de most kiderült, hogy nem is! Tökéletes vendégváró falat, hiszen pikk-pakk elkészül, jól néz ki, és remek az íze!

Hozzávalók:

1 cs leveles tészta
1 tojás

sajt

Azért nem írtam mennyiséget, mert nem fontos, minden attól függ, mekkora a leveles tészta, mennyire szereted sajtosan. A sajtot egyébként például szezámmagra is le lehet cserélni.

A tésztát 3-4 mm vastagságúra nyújtottam (először ennél vékonyabbra, de azok nem puffadtak meg annyira a sütésnél, így váltottam a második sütésnél), majd bekentem tojással, meghintettem sóval és reszelt sajtot tettem rá. Körülbelül 10 cm vastag csíkokra vágtam a tésztát, majd azokat 2-3 cm-es darabokra. Középen megtekertem őket, hogy masni alakjuk legyen. Kétszer kell megtekerni, hogy a masninak mindkét ágánál a sajtos legyen felül. Sütőpapírral kibélelt tepsire tettem őket, majd magas lángon aranybarnára sütöttem őket.

Hihetetlen, hogy tényleg olyan finom, mint a bolti, sőt, még finomabb! És ilyen egyszerű! Kihagyhatatlan!

Próbáljátok ki ti is! Jó étvágyat!

Adri

Címkék: gyors sajt leveles tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr294701441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása