Hozzávalók:
4 réteslap
2-3 maréknyi magozott meggy
1 maréknyi cukor
1 maréknyi zsemlemorzsa
2 ek tejföl
olaj
 
Adri rétesére reflektálva, itt van az enyém is – 4 réteslapból, bár 2ből is lehetne. Hogy mért? Egyrészt alig tudtam szétvenni – mert fagyasztott volt, másrészt rájöttem, hogy kevesebb a meggy, mint gondoltam. Ezért egy rúd rétes lett. De végső soron nem baj, mert így kevesebbet ettem. 
 
Na de hogy is készült? A mirelit réteslap kb. 2 óra alatt kiengedett, akkor óvatosan széthajtottam egy konyharuhán. Egy evőkanálnyi olajjal meglocsoltam, nagyjából, aztán megszórtam a zsemlemorzsával, rápötyögtettem a meggyet és megszórtam cukorral. Ezután tejfölt is csöpögtettem ide-oda, hogy ne legyen olyan száraz, mikor megsül. (anyát láttam, hogy így csinálja.. :) ) Végül a konyharuha segítségével feltekertem és kiolajozott tepsibe tettem. Kb. 10 perc alatt meg is sült, és nem sokkal több idő – na meg egy kis porcukor – kellett hozzá, hogy el is fogyjon. 
A falánkság szobrát pedig kéretik rólam mintázni.
 
Helgu

Címkék: meggy süti gyors rétes

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr22359216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása