Elnézést kérek mindenkitől, hogy már hetek óta eltűntem a blogról. Mindez annak köszönhető, hogy a tanítási gyakorlatom miatt ki sem látok az óratervekből. Ebből kifolyólag a mostani recept is ezt tükrözi. Kb. 10 perc alatt össze lehet dobni, és ugyanennyi idő alatt meg is lehet enni! Lássuk!

Hozzávalók:

5 dl tejszín
7 dkg cukor
1 cs vaníliás cukor
0,5 dl kávé
1 cs csokis keksz

A tejszínt a cukor és a vaníliás cukor keverékével együtt kemény habbá vertem. Egy nagyobb tál aljába belekanalaztam a tejszínhab negyedét, majd a kekszet apróra törtem, és szintén a negyedével megszórtam a tejszínhabot. Ezután jött még egy negyed adag a tejszínhabból, majd újra a keksz. Ekkor a kávét beleöntöttem a maradék tejszínhabba és alaposan összekevertem. A keksz tetejére most jöhetett ebből a kávés habból. Újra keksz, újra kávés tejszínhab, és legvégül megint keksz! Kész is a rétegzett tejszínhab, amit 1-2 órára beraktam a hűtőbe fogyasztás előtt.

Nem egy nagy kaland, tudom, de nagyon finom, és igazán jól jön, amikor a szervezet valami nagyon édes és habos nyalánkságra vágyik! Nem is beszélve az időkorlátokról, amik néha meggátolják az embert a nassolásban!

Természetesen lehet variálni, bonyolítani, és tuti, hogy még finomabb lesz az eredmény,  de mint a cím is mutatja, ez a megoldás az időhiányos embereknek készült!

Egyébként az eredeti recept a Nők Lapja Konyha szeptemberi számában található!

Jó étvágyat!

Adri

Címkék: süti keksz

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr392379235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása