Kezdők ide! - tejbegrizi

 2010.07.30. 00:39

Finomabbnál finomabb receptek kerültek terítékre az utóbbi időben, de persze nem feledkezünk meg azokról sem, akik kezdők a konyhában. A tejbegríz receptje talán egyértelműnek tűnik, hiszen a nevében is benne van: tejbe gríz. Csakhogy az összetevők aránya nem fért bele az elnevezésbe, és sokan nem tudják, hogy mennyi is kell abból a finom, porszerű izéből a tejbe, hogy ne keményedjen harcképes állagúra.

Nekik ajánlom egyszemélyes tejbegrizimet, ami abból az apropóból készült el, hogy volt fél liter tej, amiből csak 2,5 dl kellett a reggeli kávémhoz. A másik felét lábasban felforraltam és 2 csapott evőkanál grízt adtam hozzá, majd addig főztem, míg beledagadt. A végén egy kanál cukrot is adtam hozzá, és kakaóval szórtam meg. Az adag, mint a képen is látszik, nem valami nagy, de a hozzávalókat lehet arányosan szorozni, nekem pont tökéletes lett a tejbegrizim sűrűsége.

Gyors, édes, finom, és alig kell hozzá valami. Cukor ízlés szerint, fahéj és/vagy kakaó - ez az alap, de gondolom mindenkinek megvan a maga kedvence. Várjuk kommentben :o)

Helgu

Címkék: gyors

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr672186246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása