Macok

 2010.12.19. 16:41

Hozzávalók:
fél kg krumpli
1 tojás                    
10-15 dkg liszt
2-3 gerezd fokhagyma
bors
 
Megpucoltam a krumplit és lereszeltem, hozzáadtam a tojást, a fokhagymát, a sót, a borsot, és annyi lisztet, hogy valamennyire felszívja a krumpli levét. Mennyiségeket nem tudok pontosan, mert érzésre adtam hozzá mindent. A krumplis masszát kisebb-nagyobb lapokban kevés olajon megsütöttem. Kicsit soknak tűnt elsőre a fokhagyma, de aztán rájöttem, hogy nem. Ahogy a mennyiség is soknak tűnt, elsőre. Aztán rá kellett jönnöm, hogy macokból hihetetlen mennyiséget meg lehet enni. De nem ajánlott, mert rosszul leszünk.
 
Helgu

Címkék: krumpli

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr352526061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása