Rakott kelbimbó

 2010.12.19. 16:35

Hozzávalók:
30 dkg kelbimbó
1 doboz tejföl
5 dkg füstölt sajt
vaj
 
A kelbimbó nem a kedvencem, de mivel kaptam párat és a munkatársaim szeretik, gondoltam elkészítem nekik. A kelbimbókat megtisztítottam és sós vízben puhára pároltam. Ezután kivajazott jénaiba tettem őket – a kisebbeket félbe, a nagyobbakat több részre vágva. A kelbimbókra ráöntöttem a tejfölt, majd reszelt füstölt sajttal szórtam meg – nem sajnáltam tőle. Így ment a sütőbe, ahol kb. 15 percig sütöttem. Megkóstoltam én is, azt hiszem, ebben a formában én is szeretem a kelbimbót :)
 
Helgu

Címkék: zöldség köret

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr912526046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása