Sütőtökkrémleves

 2011.11.23. 19:23

A receptekben mindig annyira felkelti az érdeklődésemet a sütőtök, holott például sütve sose igazán szerettem. Mivel a kamránk rogyásig van vele, most úgy döntöttem, végre kipróbálom az egyik receptet, lesz, ami lesz. Sajnos az illata és a kinézete jobb volt, mint az íze, legalább is számomra. Még biztosabbá vált, hogy a tök továbbra sem az én zöldségem. Azt már ne kérdezzétek, hogy akkor miért próbálkozom vele időről időre! Mindenesetre remélem, hogy másnak hasznos lesz ez a recept!

Alaprecept: http://www.femina.hu/karacsony/fuszeres_sutotok_kremleves

Hozzávalók:

1 kisebb sütőtök
1 közepes fej vöröshagyma
3 kisebb sárgarépa
olaj
2 ek liszt
1 l víz
só, bors, curry
3-4 szelet kenyér
3-4 vékony szelet sajt
pirított tökmag

A hagymát apróra vágtam és megdinszteltem az olajon, majd hozzáadtam a karikára szeletelt sárgarépát, és tovább pirítottam körülbelül 10 percig. Hozzáadtam a lisztet és ízlés szerint a curryt, majd felöntöttem a vízzel. Közben a tököt megpucoltam és kockákra vágtam, végül beletettem azt is a vízbe. Addig főztem, amíg meg nem puhultak a zöldségek (körülbelül 30-40 perc), közben sóztam, borsoztam. Amikor megfőtt, leturmixoltam a levest. Sajtos pirítóssal és pirított tökmaggal tálaltam.

Mondanám, hogy nagyon finom lett a leves, de nem tudom, viszont remélem, hogy a család többi tagja, ami csak anyut jelenti, mert ő az egyetlen, aki egyáltalán szereti a tököt, majd megdicséri!

Azért próbáljátok ki, és írjátok meg, hogy igenis finom lett! Vagy írjatok olyan receptet, ami után tutira megszeretem a sütőtököt!

Jó étvágyat!

Adri

 

Címkék: leves zöldség

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr213406742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása