Narancsos csokikrém

 2012.02.04. 22:28

Hozzávalók:
15 dkg étcsokoládé
4 dl vaníliapuding
1 narancs reszelt héja
2 ek naracslé


Kedves barátnémtól kapott szufléformáim első szereplése következik. Pályafutásukat a fagyasztóban kezdték, üresen, ugyanis a most következő édességhez elő kellett hűteni az edényt.
Elkészítettem egy adag vaníliás pudingot 4 dl tejjel, közben gőz felett felolvasztottam az étcsokit. Ehhez lassan hozzáadtam a pudingot, majd a narancs héját és levét. A krémet a behűtött formákba kanalaztam és visszatettem őket a mélyhűtőbe, hogy a hideg hatására a pudingos csokikrém könnyebb krémmé dermedjen. Egyszerű, tömény, fanatikusoknak kihagyhatatlan desszert :)

helgu

Címkék: gyümölcs tej csoki gyors narancs

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr1004066632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása