Hozzávalók:

20 dkg étcsoki
15 dkg vaj

20 dkg cukor
15 dkg darált mandula
10 dkg darált dió
3 tojás


A tojásokat szétválasztottam, a fehérjét kemény habbá verte apa (thx). Közben a vajat és a csokit (200 grammos Szerencsi) gőz fölött felolvasztottam, majd hűlni hagytam, ledaráltuk a diót és mandulát és a cukorral egy tálban összekevertem. Ha nincs mandula, csak dióval is biztosan jó, az arányok nálam is úgy voltak, hogy 8 deka mandula, a többi dió. Viszont a mandulát lehetett érezni benne, és finom, úgyhogy csak minél többet. A száraz keverékhez hozzáadtam a tojássárgáját és a csokit, elkevertem, majd lassan összeforgattam a tojásfehérjével. Ezután kivajazott tepsibe tettem a masszát és 20 percig sütöttem, lezártam a gázt, de még 5 percig bent hagytam. Ezután, mivel kíváncsi voltam, megpróbáltam felszeletelni, nem sok sikerrel... Tört, szóródott, felakadt a késen... De most már tudom: meg kell várni, amíg tényleg teljesen kihűl. Talán az a legjobb, ha délután sütjük és csak másnap reggel szeleteljük.

Elkészítési idő: max. másfél óra

HelguTipp:
szilikonos sütőpapír valószínűleg jobb lenne alá, és akkor időt spórolunk a tepsi mosogatásával.

Thx4drecipe: Ági, Comprad

Helgu

Címkék: süti dió csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr301861241

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lu-lu 2010.04.01. 08:26:58

hát ... ez ... izé ... egyszer meg lehetett enni ... :D
süti beállítások módosítása