Kezdhetném azzal, hogy most a gesztenye masszának kellett fogynia. Ugyanis már hosszú idő óta a fagyasztóban volt, és úgy éreztük, eljött az ideje, hogy végre valami készüljön belőle. Persze csak az érzés volt közös anyuval, az elkészítés természetesen az én feladatom volt. Íme az eredmény!

Recept: Nők Lapja Konyha 2010/2

Hozzávalók:

250 g gesztenyepüré
200 g babapiskóta
2 narancs leve
néhány csepp rumaroma
2 narancs felszeletelve
2 dl tejszínhab
kakaópor a szóráshoz

Először is feldaraboltam a narancsokat, hogy azok kéznél legyenek, mihelyt szükség lesz rájuk. Utána a gesztenye masszát összekevertem 1 dl tejszínhabbal (ezt nem kell felverni!), majd ehhez óvatosan hozzá kevertem a másik 1 dl tejszínhabot, de azt immár felverve. Ekkor a babapiskótákat egyenként, gyors mozdulatokkal megmártottam a rumaromával ízesített narancslében, és egy tálba helyeztem őket, jó szorosan egymás mellé. A piskóták felét használjuk csak! Erre jött a massza fele, majd pedig a feldarabolt narancsdarabkák fele. Ezt követte újra a narancslébe áztatott többi babapiskóta, majd a maradék narancsdarabka és legvégül a megmaradt massza. Letakartam alufóliával a tálat és 6-8 órára a hűtőbe tettem. Tálalás előtt megszórtam kakaóporral és közepes méretű kockákra vágtam.

Hihetetlenül finom lett, főleg mikor már megpuhult a piskóta. Mi ugyanis nem győztük kivárni azt a sok órát, és hamarabb megkóstoltuk. De nem véletlen ez az időkorlát, mert a piskóta közepe kemény maradt. Viszont a süti nagy részét már jóval 6-8 óra után ettük meg, és valóban megpuhult a babapiskóta! Tehát érdemes várni!

Próbáljátok ki, mert nagyon könnyű, nem kell sütni (azoknak mondom, akiknek nincs sütőjük vagy kedvük sütögetni), az eredmény mégis megéri!

Jó étvágyat hozzá!

Adri

Ui.: Cukor azért nem kell hozzá, mert a gesztenye is és a tejszínhab is cukros volt. Ha a tiéd viszont nem az, akkor a tejszínhabba is tegyél és a gesztenyébe is porcukrot. Az már ízlés kérdése, hogy mennyit.

Címkék: süti narancs gesztenye

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr201960038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cookaholics 2010.04.29. 00:20:50

Várni, várni, várni... a szinte minden süteményre vonatkozó h*lye szabály :D
Remélem, András, láttad, hogy ehhez nem kell sütő :)
h.
süti beállítások módosítása