Sajtoskocka vs. folyadéknap 1:0

 2010.08.20. 20:23

Ez a folyadéknap is úgy kezdődött, mint a többi… És sajnos úgy is végződött. Nem tagadom, nem bírom. Abban, hogy tökéletesen elrontsam, anya telefonon beolvasott receptje segített, amit köszönök neki is és Tímeának is, akitől szerezte. Az eredeti, itt is megadott recepthez képest fél adagot készítettem annál az egyszerű oknál fogva, hogy nem volt egy egész kocka Rámám, csak egy fél :)

Hozzávalók:

1 Rama

30 dkg liszt

1 tojás

2 kk só

15 dkg reszelt sajt

Kimértem a lisztet, hozzáadtam a sót, a margarint, a tojás sárgáját, majd a sajtot és összegyúrtam a tésztát. Mikor összeállt, gombócot formáztam, folpackba csomagoltam és betettem a mélyhűtőbe 2 és fél órára (az utasítás szerint 2-3 óra a mélyhűtőben, vagy egész éjszakára a hűtőbe tesszük). Mikor kivettem, addig gyúrtam, míg a kezem melegétől nyújtható nem lett. Mivel sodrófám (még) nincs, egy vizespohárral kb. fél centisre nyújtottam a tésztát és felkockáztam. A tetejét megkentem a tojásfehérjével és szilikonos sütőpapírral bélelt tepsibe tettem. Kb. 20 perc alatt aranybarnára sütöttem. Igaza volt anyának, tényleg olyan, mint a bolti.

HelguTipp: ha nem csak egy személyre sütitek, véletlenül se felezzétek a mennyiséget, mert veszekedés lesz belőle :o)

Helgu

 

Címkék: süti sajt

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr62235837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása