Hozzávalók:
1 csirkemell
fél-1 dl ketchup
oregánó
bazsalikom
kakukkfű
olaj
só, bors
víz

A csirkemellet csíkokra vágtam, megsóztam-megborsoztam és miközben kevés olajon megpirítottam, egy bögrében a ketchupot összekevertem kb. egy kávéskanálnyi szárított bazsalikommal, oregánóval és egy csipet kakukkfűvel, majd felengedtem vízzel és elkevertem. A ketchupos szószt hozzáadtam a csirkéhez és így pároltam addig, míg a hús puha nem lett és a vizet teljesen el nem főtte.
Rizst főztem mellé, ha már eredetileg is azzal ettük anno Emőkénél :)
Ha valamit kifelejtettem volna, vagy rosszul csináltam: Adri, Emőke, várom a kommentet. :)

HelguTipp: mielőtt ketchupos csirkét csináltok, nézzetek be a hűtőbe, hogy van-e elég ketchup, mert nekem nem volt :D

Helgu
 

Címkék: csirke hús gyors paradicsom rizs ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr302291815

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chuckie 2010.09.18. 22:37:29

...és ezután már csak egy kis édes hiányzik... ;)
ajánlom a következőt:
www.segitsuti.hu/
2in1:))
süti beállítások módosítása