Túrós pogácsa

 2011.05.13. 18:33

 

Hozzávalók:
25 dkg túró
25 dkg margarin
25 dkg liszt
1 tojás a tetejére
 
A recept érdekessége, hogy szinte alig kell bele valami… :) És én még ebből is csak fél adagot csináltam, így lett 28 kis pogácsám.
A lisztet a sóval elkevertem és a margarinnal elmorzsoltam, majd összegyúrtam a túróval. Féltem, hogy nem fogom elég ideig pihentetni, de ez megoldódott, mivel rájöttem, hogy a múltkori rétessütés után elfelejtettem elmosni a tepsit… így mosogattam, tettem-vettem és kb. fél óra pihentetés után ujjnyi vastagra nyújtottam a tésztát, majd kis pogácsákat szaggattam. Tetejüket megkentem tojással és szilikonos sütőpapírral bérelt tepsiben, közepes lángon 20 percig sütöttem. Nem gondoltam volna, de mint a képen is látszik, kétszeresére dagadtak sütés közben, ráadásul nagyon finomak. :)
 
helgu

 

Címkék: süti tojás túró gyors liszt margarin

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr892901461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása