Bögrés süti a mikróból

 2010.11.26. 22:12
Az az este is úgy kezdődött, mint a többi. Valamit enni kellene. Valami édeset. Persze a raktárkészlet is a kimerülés határán volt, úgyhogy csak kicsiben gondolkozhattam.

Hozzávalók:
4 ek liszt
2 ek cukor
2 ek kakaó
1 tojás
3 ek tej
3 ek olaj
 
Ezt mindet összekevertem egy 3 decis bögrében, ügyelve arra, hogy csomómentes legyen. Az illata valami isteni volt. Aztán a bögrét be a mikróba 3 percre. (vagy 4?) A süti hamar felpuffadt, azt hittem, ki fog jönni a bögréből. De nem. Mikor kivettem, visszaesett. És kiderült, hogy nem is akkora, mint amekkorának hittem :) Az állaga első ránézésre olyasmi lett, mint a brownie-é, de nem olyan masszív. Az íze finom volt, lekvárral ettem, azzal jobb volt.
 
Helgu

 

Címkék: süti gyors

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr912475765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása