Gyors almás süti

 2011.03.23. 12:02

 

Hozzávalók:
1 pohár natúr joghurt
1 pohár cukor
2 pohár liszt
¾ pohár étolaj
½ cs. sütőpor
3 tojás
fahéj
1 nagyobb alma (vagy tetszőleges gyümölcs)
 
Roppant egyszerű és gyors recept, ráadásul finom is. Egy tálban a tojással kikevertem az olajat, hozzáöntöttem a joghurtot és elkevertem a többi hozzávalóval – a cukorral és a sütőporos liszttel. Az adagok kiméréséhez egy 2 dl-es vizespoharat használtam. Mikor a tészta összeállt (olyasmi masszát kapunk, mint a muffinnál), hozzáadtam a kockára vágott almát, egy kis fahéjat, összekevertem, és kivajazott-kilisztezett tepsibe öntöttem. Kb. 35-40 percig sütöttem. Szerintem sok lett az alma, mert a tésztát kicsit eláztatta, de ettől még egész ehető volt. Más gyümölccsel is érdemes kipróbálni, hajrá! :)
helgu

 

Címkék: alma gyümölcs süti tojás gyors joghurt sütőpor liszt

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr242764605

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása