Ilyenkor a forróságban a könnyű kajákat kívánja az ember, főleg vacsorára. Hát, ezt nem mondanám éppen könnyűnek, de azért megteszi, főleg ha olyanokkal van az ember körülvéve, akik szeretnek enni, még a melegben is.

A nevet is meg kell említeni. Azért Adri&Robi, mert eredetileg együtt készítettük el, együtt kísérleteztük ki az ízeket.

 

Hozzávalók:

kb. 1 kg krumpli
4 tojás
5 db virsli
3 szál újhagyma (mármint egész, szóval nem csak a zöld levelek)
1 nagy doboz tejföl
3-4 ek majonéz
1 ek mustár
só, bors
1 kk morzsolt bazsalikom
1 gerezd fokhagyma
ízlés szerint pirított szalonna a tetejére

A krumplit megpucoltam, közepes kockákra daraboltam, majd pedig sós vízben megfőztem. Megfőztem a virsliket és a tojásokat (jó keményre). Közben összekevertem a tejfölt a majonézzel, a mustárral és a fűszerekkel. Ezekből ízlés szerint kell, én szeretem kicsit borsosan és sok bazsalikommal. De ha te ezeket nem szereted annyira, akkor nyilván kevesebb kell. Kóstold folyamatosan a szószt és amikor jó, akkor hagyd abba az ízesítést. Ezután felkarikáztam az újhagymát, a fokhagymát pedig icipicire vágtam, és ezeket is hozzáadtam a tejfölös masszához. Közben megfőtt a krumpli, amiről leöntöttem a vizet, hogy kihűljön, mire minden kész. A főtt tojást megpucoltam, majd felkockáztam, a kész virslit pedig felkarikáztam. Mikor minden hozzávaló elkészült, az egészet összekevertem, mindent egy óriási tálban. Legvégül pedig szórtam rá egy kis pirított szalonnát.

Szerintem hidegen a legjobb, de vannak, akik nem így gondolják. Szóval rátok van bízva. Magában is nagyon finom és laktató, de akár köretnek is készíthetjük (húshoz mondjuk virsli nélkül).

A képen már az utolsó falatok vannak, mert mire észbekaptam, már alig volt. Látható ebből is, hogy finom kis lakoma.

Én nagyon imádom, ha nem jut eszembe más, vagy majonézes dolgot akarok enni, akkor ilyet csinálok. Igazából ez azok közé az ételek közé tartozik, amibe azt rakunk, amit csak akarunk. Jó vele kísérletezni!

Remélem, hogy tetszik az ötlet, és ti is megkreáljátok a saját változatotokat!

Mindenesetre jó étvágyat hozzá!

Adri

Címkék: krumpli köret gyors virsli

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr592079649

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása