Bögrés epres

 2010.06.16. 16:39

Hozzávalók:

2 bögre eper
2 bögre liszt
1 bögre joghurt
fél bögre olaj
1 tojás
1 cs. sütőpor
1 cs. vaníliás cukor
2 ek. cukor
 
Elérhető, gyors, változtatható és finom. Így tudnám röviden jellemezni ezt az epres sütit, amit gyakorlatilag bármilyen idénygyümölccsel el lehet készíteni. Az olajjal elkevertem a tojást, a cukrot, a joghurtot, majd hozzáadtam a vaníliás cukorral és sütőporral elkevert lisztet. Szilikonos sütőpapírral bélelt tortaformába öntöttem a masszát, a tetejére lisztbe mártott epret tettem (hogy ne áztassa el nagyon a tésztát – de így is sikerült neki) és 25 perc alatt aranybarnára sütöttem. Porcukorral kínáltam.
 
HelguTipp: nekem az egy bögre joghurt egy pohár joghurt volt, és lehet, hogy elbírna kettőt is, hogy lágyabb legyen a tészta, plusz még 1-2 kanállal több cukor is mehet bele.
 
Helgu

 

Címkék: gyümölcs süti gyors

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr92086642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása