Én nagyon szeretem a brownie-t, ezért különösen örültem, amikor megláttam a júniusi Nők Lapja Konyhában ezt a változatot. Gondoltam, ezekkel a kiegészítésekkel biztosan még finomabb lehet ez az amúgy is isteni süti.

Hozzávalók:

13 dkg margarin feldarabolva
20 dkg étcsokoládé feldarabolva
20 dkg cukor
15 dkg finomliszt
1 cs sütőpor
3 ek kakaópor
2 tojás
6 dkg kókuszreszelék
2 tojásfehérje
cseresznye ízlés szerint

Elsőként mindenből kimértem a megfelelő adagot. Utána az étcsokit és a margarint felolvasztottam, és addig főztem lassú lángon, amíg krémszerűvé nem sűrűsödött. Utána hideg vízbe állítottam a lábast, hogy minél hamarabb kihűljön a massza. Addig a lisztet elkevertem a kakaóporral és a sütőporral, a 2 tojást pedig 8 dkg cukorral habosra kevertem. A tojáshoz hozzáöntöttem a kihűlt csokit és még 5 dkg cukrot, majd pedig amikor ezt jól elkevertem, akkor szórtam bele a lisztes keveréket, és így is szépen kikevertem a tésztát. Ezután sütőpapírral kibélelt tortaformába öntöttem a masszát. A tészta tetejébe nyomkodtam a kimagozott cseresznyét. Mindenkinek az ízlésére van bízva, hogy mennyit. Én keveset tettem, ráadásul csak a felére (már tudjhatjátok, hogy miért...), de így utólag azt mondanám, hogy ne sajnáljuk! Legvégül pedig a 2 tojásfehérjét a maradék cukorral kemény habbá vertem, hozzákevertem a kókuszreszeléket, majd pedig ezt a krémet kentem a cseresznyés tészta tetejére. Így mehetett is be a sütőbe, ahol körülbelül 1 órán keresztül sütöttem lassú tűzön. Ha kész, várjuk meg, amíg kihűl, és csak utána szeleteljük!

Szerintem nekem sikerült kicsit kiszárítanom a tésztát, úgyhogy talán legközelebb kevesebb ideig fogom sütni. Gondolom, ki kell tapasztalni, hogy az én sütőmben mennyi időre van szüksége.

Egyébként megosztotta a közönséget, ami két embert jelent. A bátyámnak túl édes volt, holott nem is tettem bele annyi cukrot, amennyit az eredeti recept írt. A páromnak viszont nagyon ízlett, többször is megdícsérte.

Próbáljátok ki ti is, és állapítsátok meg, hogy kinek volt igaza! Utána meg írjátok meg!!

Jó étvágyat hozzá!

Adri

Címkék: gyümölcs süti csoki

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr832085548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása