Borsós csirkemell

 2010.09.23. 09:21

Hozzávalók:
1 csirkemell
1 bögre borsó
1,5 dl tejszín
só, bors, olaj
 
Újabb gyorsan és egyszerűen elkészíthető recept. A csirkemellet kis csíkokra vágtam, megsóztam, majd kevés olajon megpirítottam. Megborsoztam, majd hozzáadtam kb. 1 bögrényi borsót, felöntöttem vízzel és addig pároltam, amíg a borsó és a csirkemell is megpuhult. Mikor elfőtte a vizet, felöntöttem a tejszínnel és még egy kicsit főztem együtt. Ízpróba után még sóztam, borsoztam és rizzsel tálaltam. Sajnos nem volt itthon szerecsendió, amit egy kicsit hiányoltam belőle.
Helgu

Címkék: csirke hús gyors rizs borsó

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr322317195

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása