Mit süss kis szűcs, ha van egy csirkemelled és két darab krumplid? Ezt! :)
 
Hozzávalók:
csirkemell
krumpli
mustár
olaj, só, bors
sültkrumpli fűszersó
 
A csirkemellet csíkokra vágtam és kevés olajon megpirítottam, sóztam, borsoztam. Ezután egy bögrében kb. 4-5 evőkanál mustárt elkevertem 1 dl vízzel, ráöntöttem a húsra, és puhára pároltam.
A krumplit vékony karikára vágtam, és a korábbról maradt (ld. sajtos-mustáros rántott husi) olajban megsütöttem, így kapott egy finom mustáros ízt, majd megszórtam sültcsirke fűszersóval.
És hogy mért nosztalgiakrumpli a neve? Mert akkor is pont ilyet ettem, amikor nem nekem kellett pucolni a krumplit… és az jó volt ;)
 
Helgu

Címkék: csirke krumpli hús köret gyors

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr582358762

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása