Virslis rúd

 2013.05.04. 17:06

IMG_0864.JPG Biztos előfordult már mindenkivel, hogy gyorsan és könnyen akart valami finomat, ami esetleg elég jól is néz ki ahhoz, hogy másokat is megkínáljunk vele. Ez a nasi pont ilyen! Bár nem ebből az apropóból készült. Egyszerűen csak nem volt kedvem főzni, gyorsan akartam valami finomat! De a végeredmény azt bizonyítja, hogy ez egy tökéletes vendégváró falat, hisz jól néz ki és még fincsi is!

 

Hozzávalók:

1 cs leveles tészta
10 db virsli (bármilyen, akár fűszerezett, ízesített is lehet!)
1 tojás

A kiolvasztott leveles tésztát vékonyra nyújtottam, majd téglalapokra szeleteltem és egyenként becsavartam velük a virsliket. Tojással megkentem a tetejüket, majd bevágdostam a rudakat, hogy sülés közben szétnyíljanak kicsit.
Végül magas hőfokon addig sütöttem, míg aranybarnák nem lettek.

Önmagában és ketchuppal vagy akár majonézzel is nagyon finom. Jó reggelire, ebédre és vacsorára is. Szóval teljesen multifunkcionális!

Próbáljátok ki ti is!

Jó étvágyat!

Adri

Címkék: reggeli gyors virsli leveles tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr685281039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása