Dinnyés smoothie

 2013.08.06. 14:52

IMG_1622.JPG Ebben az óriási kánikulában mi más esne jól, mint egy jó hűs, gyümölccsel teli ital! (A hideg fröccsön és sörön kívül természetesen!) Amellett, hogy lehűt, feltölt energiával is, ami különösen jól jön, ha a meleg miatt nem nagyon tudunk enni.

Hozzávalók:

2 szelet sárgadinnye
2 szelet magozott görögdinnye
1 tk méz
menta
jégkocka
1 dl tej

A dinnyét felkockáztam beletettem a turmixgépbe, hozzáadtam  a mézet, a mentaleveleket (5-6 db), a tejet és a jégkockákat (én egy maréknyit tettem bele). Mindenképpen kell bele folyadék, mert a jégkockák anélkül kinyírhatják a turmixgépet! Az egészet jól felhabosítottam, pépesítettem, majd pohárba öntve, mentaszállal díszítve tálaltam.

Egyelőre csak én teszteltem, de nekem ízlik! Persze lehet variálni, az a jó benne, hogy akármilyen gyümölcsből elkészíthető, akáhogyan keverve, akárhogyan ízesítve! És pár perc alatt meg is van a felfrissülés!

Kitartást a forrósághoz!

Adri

Címkék: gyümölcs ital tej dinnye gyors

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr345447653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása