Sóskafőzelék

 2010.04.03. 17:15

Hozzávalók:

egy tál sóska

1 evőkanál olaj

5-6 evőkanál cukor

csipet só

2 dl tej

2 evőkanál liszt

Itt a tavasz, süt a nap, nő a sóska. Végre! :) A sóskafőzelék az egyik kedvencem. Az idei elsőhöz egy nagy tál friss sóskát szedtünk Nene kertjéből. Alaposan megmostam, a szárát lecsipkedtem és összevágtam. Kevés olajon kicsit megfonnyasztottam, majd felöntöttem vízzel és sóztam, cukroztam. Konkrétan nem tudom, meddig kellene főzni, én nem sokáig forraltam, max. 5 percig. A tejben csomómentesen elkevertem a lisztet és folyamatos kevergetés mellett hozzáadtam a sóskához. Pár percig még forraltam, és kész is. Szerintem nagy előnye, hogy szinte percek alatt elkészül, és már lehet is enni :) Persze a megtisztítás lehet hosszadalmas is, de bele lehet jönni – vagy lehet a fagyasztott változatot használni (én azt még nem próbáltam). De ha van friss sóskánk, akkor megéri a fáradalmat. Én legjobban tükörtojással szeretem, gondolom, azt nem kell bemutatnom senkinek. :)

Helgu

 

Címkék: gyors főzelék sóska

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr971892198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cookaholics 2010.04.20. 22:43:35

Imádom a sóskafőzeléket, de még soha nem sikerült finomra. Ki kell próbálnom ezt is, hátha!
Adri anyuja
Ügyesek vagytok lányok!
süti beállítások módosítása