Kezdők karalábélevese

 2010.09.23. 09:41
Hozzávalók:
1 közepes karalábé
1 répa (lehet több is, nekem csak egy volt)
2 szál petrezselyem
2 dl tej
1 ek liszt
vaj
 
 
Elkészült életem első levese. Ahhoz képest, hogy időközben rájöttem, nem is szeretem a karalábét, szerintem egész jól sikerült.
A karalábét és a répát kis csíkokra vágtam, a petrezselymet felaprítottam és kevés vajon kicsit megpároltam. Ezután megsóztam, felöntöttem vízzel és kb. fél órán át főztem. A tejben csomómentesen elkevertem egy kanálnyi lisztet és behabartam vele a levest. Tej helyett talán jobb a tejszín, még krémesebb lesz a végeredmény.
Azt nem ígérem, hogy kísérletezni fogok vele, mert egy jó időre elegendő karalábét ettem – mivel senki sem szereti és nem segített a leves elfogyasztásában…
Helgu

Címkék: leves zöldség

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr82317222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása