Mustáros csirkecomb

 2010.12.19. 16:05

Hozzávalók:
4 csirkecomb
3 gerezd fokhagyma
2 fej vöröshagyma
1 dl mustár
pirosarany
majoránna
bors
 
A csirkecombokat bepácoltam a hozzávalókban megadott fűszerekkel és pár órára állni hagytam. Ezután kiolajozott jénaiba tettem, és alufóliával letakarva kb.35 percig sütöttem, majd levettem a fóliát és kicsit pirítottam. A húst krumplipürével tálaltam. A mustár íze elég hangsúlyos volt, legközelebb nem tennék a pácba ennyit. Viszont a hús nagyon finom és puha lett, és pác-szaft is elfogyott :)
 
Helgu

 

Címkék: csirke krumpli hús ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr912525997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása