Túróscsuszi

 2010.12.19. 16:30

Hozzávalók:
25 dkg tészta
4-5 szelet füstölt tarja
túró
tejföl
 
A túrós tészta egyáltalán nem igényel nagy konyhai ismereteket, inkább ötletként van itt egy gyors vacsihoz, minthogy nagy receptként tárjam elétek. Mert nem az, de szerintem nagyon finom. A tésztát sós-olajos vízben megfőztem, közben vékony csíkokra vágtam pár szelet füstölttarját  és kevés olajon megpirítottam. Erre szedtem rá a megfőtt tésztát, amit aztán túróval és tejföllel kevertem el. 
 
Helgu
 

Címkék: túró gyors tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr882526037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása