Sajtos-olivás rudacska

 2012.02.04. 22:24

Hozzávalók:
egy adag leveles tészta
olajbogyó
reszelt trappista sajt

bazsalikom
tojás
liszt a tészta nyújtásához



A fagyasztott leveles tésztát felolvasztottam, majd amilyen vékonyra tudtam, kinyújtottam. A tetejét megszórtam feldarabolt olajbogyóval, reszelt sajttal (ízlés szerint), megsóztam és megszórtam bazsalikommal. A tésztát a szokásos módon meghajtottam, majd újra kinyújtottam kb. fél centisre – így mindenhova jutott a töltelékből. Kicsit ragacsos lesz az olajbogyótól, néhol szakadozik a tészta, de ez nem probléma. Vékony csíkokra vágtam, megkentem tojással a tetejét és 200 fokos sütőben kb. 20 perc alatt megsütöttem.

helgu

Címkék: süti tojás gyors sajt leveles tészta

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr414066626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása