Sonkás-sajtos rakott tészta

 2010.06.30. 16:08

 

Hozzávalók:
1/2kg makaróni
30 dkg sonka
4 db tojás
20 dkg trappista sajt
2-3 dl tejföl
kevés olaj
 
Valami finomat akartam gyorsan és egyszerűen – sikerült is, látva az elégedett arcokat.
 
Egy csomag makarónit feltettem főni sós-olajos vízben, közben a kockára vágott sonkát kevés olajon megpirítottam, illetve a 4 tojást elhabartam, hozzáadtam kb. 2 dl tejfölt és a lereszelt sajt ¾-ével elkevertem, kicsit megsóztam. Mikor a tészta megfőtt, egy kiolajozott tepsibe tettem, ráöntöttem a tojásos keveréket és a sonkát, kicsit összekevertem, hogy mindenhol a tészta közé folyjon. A tetejét megszórtam a maradék sajttal és 15 percre betettem az előmelegített sütőbe. Szerintem nagyon finom lett, tálalás után tejföllel lehet finomítani :)
 

helgu :o)

 

Címkék: gyors sajt tészta ebéd

A bejegyzés trackback címe:

https://cookaholics.blog.hu/api/trackback/id/tr562121124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása